Lightyliving

Live now when you are alive

Lördag och solen på väg upp

Vaknade redan vid 6-tiden och har hämtat tidningen och satt kaffet. HAr sovit gott och igår kväll kollade jag på Bruce Willis och Richard Gere i Schakalen. Var riktigt spännande. Huu..va iskall han är Bruce i sina filmer, tycker han är en jättebra skådespealre. Och Richard Gere…  vilken KARL!! =))

Idag så ser det ut att bli en strålande dag! Kanske jag ska se om jag kan få ner lite salladsfrön? Har ju gjort i ordning en pallkrage som jag kan sätta lite i. Och vallmofröna?

Annars har jag tänkt att sola lite på trappen. Hur låter det? Tänker inte städa i alla fall. *S* Ska väl hämta en medtagen Älskling sen i Örebro när de kommer tillbaka från Ålandsresan. ´Hoppas de haft kul grabbarna! =)

VAr hos min brors tjej ochgrattade igår. Vi såg sädesärlan för första gången och hon vippade omkring på gräsmattan. =) Och vet ni…vi har fått ett skatbo i vårt enda stora träd på tomten…. en hög björk De bygger och grejar. det betyder ju tur när de bygger på tomten sägs det så det känns bra =)) Har bra stöd av tre grenar där björken delar isär sig.

Nehepp..nu ska jag yoga lite och sen tömma tvättmaskinen. =) Ha det gott och hopps ni får njuta av solskenet också! =)*kraam*

april 19, 2008 - Posted by | 1 yoga, Familj, inspiration, positiv, Simple life, Skojsigt | , , ,

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

