Lightyliving

Live now when you are alive

Tjoho! Fredag och vän fyller år

Idag jobbade jag bara till strax före 11 för sen så skjutsade jag Äslklingen till Örebro där hans arbetskamrater väntade på bussen som ska ta dom till färjan till Åland. Deras verkstadsklubb anrordnar det varje vår. Sen får jag hem honom i morgon… och skicket han är i då? det får vi allt se.. *S* Hoppas de får  jättekul!

Jag ska åka till bror och fira hans tjej som fyller år idag. Skojsigt!

Igår funkade inte internet här i stan. Kommunens nät var helt dött.. och en del bredband. Helt otroligt! men i´dag funkar det!  Märkligt att det det är så sårbart.. och egentligen samhällsfarligt. De som har telefon via datorn.. kan ju inte ringa heller.

Idag skiner solen här och de lovar grillväder framåt veckan. det känns verkligen välkommet!

Igår klippte jag mig och gjorde sommarslingorna i håret.. blidde jättefint. Funderar på Lejonets förslag om att ringa Carab för att kunna få en renovering..*hihi*  himla smart ju.. tänk om man kunde göra så. Byta ut lite krassliga delar få nya välfungerande.

Ja…annars är det väl det gamla vanliga här. Skönt att det är fredag och ska bli lite mysigt att rå om zapparen och flippra mellan kanaler…. ska titta på allt töntigt jag kommer på. *hehe*

Ha en underbar helg och var rädda om er!!  ****kraaam**

april 18, 2008 - Posted by | Familj, inspiration, Simple life, Skönhet och Hälsa | , , , , ,

2 kommentarer »

  1. Låter som du ska ha det jättemysigt i kväll *ler* Jag älskar när jag får styra och ställa och se på de program jag vill se på, utan att bli ”retad” *s* och så givetvis ha fjärrisen för mig själv 😉
    Ha en underbar fredag
    Solskenskramar från Chitza i norr

    Kommentar av chitza | april 18, 2008 | Svara

  2. Oh tackar ^^

    Kommentar av Tilda | april 18, 2008 | Svara


Kommentera

