Lightyliving

Live now when you are alive

Tisdag och lite förbättringskänsla

Min läkare ringde ju igår så jag var och hämtade Levaxinet och jag tog tablett direkt och nu en idag när jag vaknade. Och kan det verkligen vara möjligt att det börjar funka så fort? Har fått bort gruskänslan i ögonen och den där overklighetskänslan. Men i och för sig… hormoner kan ju spöka till det fort.. minns jag ju från tiden med fungerande äggstockar. *S*  Ena dagen var man en person..den andra ett monster.. huu…PMS..ja.. det är grejor det. Det är skönt att slippa i alla fall. Men om jag läser om hur en del blir så var jag nog ett ganska beskedligt monster verkar det som. Det var nog mera jag själv som upplevde skillnaden inom mig.

Har sovit gott i natt och känner mig redo för en ny dag. Ska kolla den där sidan om Bondepraktikan för den verkar intressant. Där fanns både om ordspråk, väder och annat smått och gott. =))

Ikväll är det sista Relaxyogan och nästa vecka börjar Classic II  här i stan. Maria Graflund är en så harmonisk och trevlig tjej attman inte vill sluta hos henne.  Är så himlans glad att det blev en grupp på fortsättningen. =) Och den hade en lite tidigare tid på kvällen så jag slipper jäkta hem till House. *S*

Nu ska jag käka min havregrynsgröt och sen iväg till jobbet.  Ha en fin dag och var rädda om er! *kraam*

 

april 15, 2008 - Posted by | 1 yoga, inspiration, positiv, Skönhet och Hälsa, Skojsigt | , , , , ,

6 kommentarer »

  1. Jag tror faktiskt att det hjälper ganska snabbt! En släkting till mig tyckte i alla fall att det blev en snabb förbättring!
    Kram och ha det bra i dag!

    Kommentar av znogge | april 15, 2008 | Svara

  2. *ASG* Jag är också orolig för att missa House ikväll – föräldramöte är min stötesten… 😉

    Kommentar av ninnibeth | april 15, 2008 | Svara

  3. Visserligen kan medicinen verka snabbt…men du vet..bara vetskapen om att du har fått och tagit medicinen kan också göra underverk. Ha det så bra idag/kram!

    Kommentar av ordalaget | april 15, 2008 | Svara

  4. Låter bra att du känner dig bättre.
    Hoppas att du får en fin dag.
    Kramar Wendla

    Kommentar av wendla | april 15, 2008 | Svara

  5. Hoppas du får en riktigt bra dag idag 🙂
    Sköt om dig !!*kram*

    Kommentar av Ann Mysterie | april 15, 2008 | Svara

  6. Vad härligt att du känner bättring så snabbt!!!!!!
    Kramizzzz

    Kommentar av curlingmormor | april 15, 2008 | Svara


Kommentera

