Lightyliving

Live now when you are alive

Hemma igen och kaos i magen

Ja fy bubblan vad det  bubblar. Känns som hela kroppen är i olag. Ringde om pratade med min yogalärare och sa att jag stannar hemma ikväll. Helt otroligt att jag kunde ta itu med det och säga att jag inte kommer utan vilar istället. Att jag inte tvngade i väg mig…för vad skulle det ha varit för vits med… i yogan är det ju inte direkta knipövningar man gör.. även om man använder kroppslås…men tror inga kroppslås biter på det här jag har just nu.*Skratt*

Ute är det aprillo-väder och precis exakt nu lyser solen igenom men det är svarta låga moln runt omkring. Fast de verkar ha fått lite värme i sig för de ser mer bulliga ut än kallmolnen, vem vet..kanske en varmfront p åväg??  Skulle allt vara helt underbart det!

Ikväll ska jag bänka mig i soffan och dricka ”silverte” och bara ta det lugnt. Ska bli skönt! I morgon ska jag till min doktor på V C och bli undersökt för struman och se vad sköldkörteln har för konsistens. Inge kul om jag måste göra sån där provtagning med nål och de suger ut nåt. Men men..det vet jag ju inte än.

Jag vet bara att det är lugnt och varmt och gott inne. Har inga måsten mer idag och nu kan jag bara gotta mig. =)))Kanske tar en ”avluftande” promenad sen på eftermiddagen? *S*

 

april 15, 2008 - Posted by | 1 yoga, Simple life, Skönhet och Hälsa | , , ,

4 kommentarer »

  1. Hej vännen, har inte riktigt hängt med vad som har hänt med din mage. Vet hur det är att ha en bökig mage. Min är som den är. Jag hoppas att du snart mår bättre. Kramisar Liselott

    Kommentar av Liselott | april 15, 2008 | Svara

  2. Ha det riktigt skönt nu och koppla av. Det går säkert hur bra som helst i morgon!

    Kommentar av znogge | april 15, 2008 | Svara

  3. Avluftande promenad i aprilloväder låter rätt skönt…hoppas att magen lugnar ner sig!
    Ha en bra dag!

    Kommentar av fidolina | april 15, 2008 | Svara

  4. Lycka till imorgon!!!!
    Kramizzzzz

    Kommentar av curlingmormor | april 15, 2008 | Svara


Kommentera

