Lightyliving

Live now when you are alive

Fått läkartid, skjutsat son och gett mamma utbytta presenten

Ja , så kan man sammanfatta förmiddagen. Och så har jag förstås masserat tre stycken. =) det är  ju mitt jobb på jobbet.

Fick tag i den sköterska som har hand om min behandlande läkare och fick en tid nästa vecka. Då har förhoppningsvis remissen anlänt. Men det var inga problem med provsvaren för de kunde läkaren se via nätet från lab sidan. Bra! =)

Mammas kläder jag köpte var lite för små så jag fixade nya…och de passade perfekt. Svarta mjuka brallor och en svart- och vitrandig top med knäppning vid brösten. Snyggt. sen kan hon ha lite olika färger på accessoarerna och skorna. =)) Så skoj att ekipera lilla mamsen!

Har även fixat en tid för hårklippning nästa vecka. Ska verkligen bli skönt att få frisyren tillfixad. Jess! =)

Här skiner faktiskt solen och det är riktigt behagligt ute. Ska värma min lunch och sätta mig på trappen. Bäst att passa på! =) Hoppas det kan hålla i sig nu…med lite solsken- känner att det behövs!!  Ska se om jag kan fixa lite i trädgården också =)

Önskar er alla en skön helg och massor med rekreation!

**kraam från ett soligt grindhål i Värmland**

april 11, 2008 - Posted by | birthday, energy, Familj, frisyr, garden, inspiration, planering, positiv, Simple life, Skönhet och Hälsa, trädgård blommor, våren | , , , ,

4 kommentarer »

  1. Tack detsamma vännen 🙂
    Om du ser nån som försöker fiska till sig lite sol, så är det bara jag *ler*
    Ha en ljuvlig helg.
    Kram

    Kommentar av chitza | april 11, 2008 | Svara

  2. Hjälp vad du varit effektiv och fått gjort mycket!
    kram!

    Kommentar av znogge | april 11, 2008 | Svara

  3. Att vara massör tar på krafterna. Jag utbildade mig till massör 1991, men jag upptäckte sen att min egen kropp inte fixade det. Så numera njuter jag av att gå till en massör, vilket inte blir särskilt ofta. Borde faktiskt göra det oftare för det är ju så välgörande.

    Här skiner solen, skall snart ut i den för att hämta dottern. Men än så länge är jag så trött. Har städat, dålig sömn…bläää…

    Men vid gott mod.

    kram Liselott och trevlig helg!

    Kommentar av Liselott | april 11, 2008 | Svara

  4. Här ha rdet snöat idag och solen lyser med sin frånvaro… Passar på att önska dig en fortsatt trevlig helg! Fridens liljor

    Kommentar av kloktok | april 12, 2008 | Svara


Kommentera

