Lightyliving

Live now when you are alive

Onsdag med sovmorgon, snöoväder, yogaslut på jobbet

Ja ha..så var det vitt igen då på backen..men det är milt som tur är. Hörde fåglarna lät lite förvirrade ute när jag hämtade tidningen. Men de vet ju..så här är det i april! *S* bara jag som varje år kännermig så lurad…villju ha VÄRME!! både ikropp och själ. Den enda värmen är vallningar som kommer ibland… men även de har bärjat glesa ut. SKönt i och för sig.

Igår var jag på yoga relax, och det är så himla skönt. Är bara en gång kvar men sen börjar Yoga Classic direkt veckan därpå. Hade ju tänkt attinte gå nåt mer innan sommaren men nu så startar ju en grupp i klass II här i Karlskoga så då ska jag helt SOLKLART hänga på =)) Perfekt när jag slipper åka  till KRistinehamn sent p kvällen. Får väl göra det i höst sen om det startar en grupp III och jag är redo för det. Blirju lite mera avancerad och fysiskt i den, snäppet högre. Men man gör ju i sin förmåga ändå.

Har sovit ända till klockan 7 idag! Jätteskönt! Kollade på House igår kväll och sen gickjag och la mig..så det blev ett antal timmar jag sussade gott. Kanske lågtrycket och snön som faller ner bidragit till att det lugnat ner sig lite i mig?

Igår skickade jag en massa sidor med olika blommor i rött och orange till min blivande svärdotter. Hon vill ha en brudbukett i starka färger och inte rosor. Vi har konstaterat att tyvärr så finns inte ranunkel att få tag på mitt i juli. De är ju så vackra. Men dahlia och zinnia kan vara ett förslag. Spännande i alla fall att få vara med och planera. *hihi* Känns mäktigt att få en svärdotter =))

Hittade en sida med lite vårtips om accessoarer inför våren 2008. Fina grejor =)

http://www.accessora.se/index.htm?uri=http://www.accessora.se/trendrapport_hosten_2007.htm&gclid=CJLsttGozJICFRo71AodS1tWbw

Jahapp.. nu ska jag äta frukost och sen ta mig en promenad i snön. Behöver lite luft innan jobbet. Får se om jag hinner kika lite hos er också.

*kram på er** =)))

april 9, 2008 - Posted by | 1 yoga, Blommor, dreams, energy, inspiration, planering, positiv, Simple life, Skönhet och Hälsa, Skojsigt, stroke trötthet värk, trädgård blommor, våren, vibration, yoga må bra | , , , , ,

5 kommentarer »

  1. Så trevligt med bröllop på gång och en svärdotter är väl aldrig fel! I alla fall är en lycklig son helt rätt!
    Kram!

    Kommentar av znogge | april 9, 2008 | Svara

  2. Precis…ja..han är lycklig…och det känns underbart =)))

    Kommentar av Moniqa | april 9, 2008 | Svara

  3. Vad kul att få vara med och planera.Det fick inte min svärmor :-)))..men vi är inte så lika hon och jag heller.
    Stor varm kram till dig och hoppa du får en fin dag idag 🙂

    Kommentar av annmysterie | april 9, 2008 | Svara

  4. Men hallojsan där!! Så du ”huserar” här, hi hi! Du milde vilken bloggsida du fått ihop,så organiserad och proffsig-vad du måste ha varit flitig!! Och en hel del namn känner man igen under din blogroll!Hur hittade du till mig då? 🙂 Du får gärna lägga till min länk-kommer själv att kika in hos dig,då och då-ha en bra dag-kul att få ta del av din blogg!! 🙂

    Kommentar av annci/"henrysdotter" | april 9, 2008 | Svara

  5. Men vad underbart att få vara med och kika på brudbuketter m.m., det är en härlig tid, jag vet, kommer såväl ihåg när dotra skulle gifta sig, mmmmm härliga tid!!!!!
    Kramizzzzz

    Kommentar av curlingmormor | april 9, 2008 | Svara


Kommentera

