Lightyliving

Live now when you are alive

Diktbok i brevlådan! Tack Kommunal =)

Ja, det var Kommunalarb förb som skickat den som tack för att jag publicerat dikter i deras Poesihörna! Va jättekul! Och den är tjock även om det är en pocket.

Det är Ann Jäderlunds ”dikter 1984 – 2000”   Ska bli skoj att läsa=) Tack tack!

Jag har haft sista yogan på jobbet för den här terminen. Nu blir det igen i september vi kör igång. De var jättenöjda tjejerna och det känns så skönt att det funkar programmet jag satt ihop.

 Jag köpte ostkaka på hemvägen. Blev så vansinnigt sugen på det. Mmm..har nu slevat i mig en halv..*S* och grädde och jordgubbssylt! Hallelulja va smasken!

 

april 9, 2008 - Posted by | energy, poesi, positiv | , , , ,

5 kommentarer »

  1. Oj, du skriver en hel del poesi? Vad kul! Duktig du är!

    Ostkaka, låter gott. Även för mig som är laktosintolerant. *skrattar*

    Kramis Liselott

    Kommentar av Liselott | april 9, 2008 | Svara

  2. Tack! Ja det har blivit en del under åren…tror jag har över 800 stycken dikter på Sockerdricka… plus en del jag tagit bort där och så sånt jag inte lagt in nånstans. Och så min bok förstås =)

    Kommentar av Moniqa | april 9, 2008 | Svara

  3. Grattis till boken! Det var väl inte illa!
    Kram

    Kommentar av znogge | april 9, 2008 | Svara

  4. Åh vad kul att få en bok sådär på posten 🙂
    Jag har ju läst en del av dig sedan 2004 ju, det är kul att följa. Jag skriver inte lika ofta nu längre. Jag har en del på G, men jag får aldrig ro att få ner dem på pränt. Tur att man än så länge klarar av att ha dom i huvudet 😉

    Måste ju gå in på novell.nu och läsa din poesi ju 🙂
    kramas

    Kommentar av Queen | april 9, 2008 | Svara

  5. Roligt att höra att du skriver sånt.
    Och sugen på ostkaka blev jag också:)

    Kram

    Kommentar av madonnan | april 9, 2008 | Svara


Kommentera

