Lightyliving

Live now when you are alive

Mamsens födelsedag, tisdagsjobb, yoga relax

Ja så var det tisdag igen. Mamma fyller år och i eftermiddag ska jag och min yngste son åka dit en sväng och fira. Antagligen träffar jag min bror där då också =)

Har massager idag och i´kväll ska jag på Yoga Relax, det ska bli skönt! Hoppas hon fått ihop en grupp II nu också i yoga classic. Håller tummarna.

Igår gickjag med i två såna där grejor som nedan som ska vara så bra för besöksstatistiken  och det var ju inte klokt …det kom över 200 st flera in på sidan än annars. Brukar ligga på omkring 200 besökare om dagen men i morse stod det 423..ojoj…. Kanske är dags att försöka tjäna en slant på bloggandet?? *hihi*

Jaja…det var mest för att kolla om det funkar. Vet ju egentligen inte alls vad jag ska göra med det hela för jag orkar inte hålla på ordentligt tror jag och sen kan jag inte så mycket om ”banner” och jag vet inte vad det ska vara allt. *fniss* En del av er har ju möblerat så fintpå era sidor med såna där blinkande grejor…jag brukar bara komma halvvägs när jag ska lägga in nåt…och så slutar det med att jag lägger in en länk till den sidan jag hittade det istället.

Idag är det jättefrostigt ute. Men termometerna visade bara på -1. Huu..stackars rödhaken.. undrar om han är tyst nu innan solen kommer upp? Hörde bara talgoxar när jag hämtade tidningen.

Nehepp..dags att ge sig iväg och jobba. Tar bilen för jag måste uträtta en del och sen vila innan jag ska på födelsedagskalas och tiden räcker inte till om jag ”bussar” hemåt.

Ha en bra dag ! *kraam*

april 8, 2008 - Posted by | 1 yoga, birthday, Familj, inspiration, positiv, Skönhet och Hälsa, Skojsigt, våren, yoga må bra | , ,

5 kommentarer »

  1. Hoppas ni får en trevlig födelsedag tillsammans med mamman din!
    Kram och ha det gott i dag!

    Kommentar av znogge | april 8, 2008 | Svara

  2. det var ju en intressant grej du lade in… ska fundera på det lite. Annars gillar jag inte blinkande grejer, de stör mig.

    Kommentar av pantheraleo | april 8, 2008 | Svara

  3. Gratta lilla mamma 🙂
    Jadu, jag förstår hälften av de grejer man kan adda till sin blogg. Har idag lyckats med att kirra youtube! Hihihi Är inte så teknisk men det gick, tillslut. Ha en underbar dag. Tack för värmande ord. Kramisar i massor

    Kommentar av chitza | april 8, 2008 | Svara

  4. Åh, då är det tårta på gång!:-)
    Fnissar åt bilden… Är det månde wasalopps-skägg? Ha en fortsatt bra dag! Fridens liljor

    Kommentar av Kloktok | april 8, 2008 | Svara

  5. Att sitta tillsammans och prata gamla minnen är underbar!!!!
    Kramizzzzz

    Kommentar av curlingmormor | april 8, 2008 | Svara


Kommentera

