Lightyliving

Live now when you are alive

Din-Helhets-mässa Karlskoga 26 april

Det blir kul att gå till och få testa olika grejor. Sedan har man modevisning och min yogalärare Maria Graflund ska vara där också: SKoj!

http://www.karlskoga.se/homepage%5Cfilarkiv.nsf/vLookUpFiles/M%C3%A4ssa_utst%C3%A4llare.pdf/$FILE/M%C3%A4ssa_utst%C3%A4llare.pdf

april 7, 2008 - Posted by | 1 yoga, alternativ, energy, inspiration, massage, medium, numerologi, positiv, Simple life, Skönhet och Hälsa, Skojsigt, tarot, terapier, yoga må bra | , , , , , ,

1 kommentar »

  1. Jag söker någon som eventuellt skulle kunna tänka sig att byta massage Göteborg?

    Jag vill förtydliga att jag primärt är ute efter just massage; detta är alltså inte någon förtäckt sexinvit. Kanske låter denna idé lite ”suspekt” men om man på grund av rygg och nacke känner behov av massage en gång i veckan och lyckas få det riktigt billigt (200-300 kr för halvkropp) så blir det 800-1200 kr i månaden och de pengarna sparar jag gärna!

    Kika gärna på min hemsida också:

    massage.hemsida.net

    Kommentar av Byta massage i Göteborg? | december 26, 2008 | Svara


Kommentera

