Lightyliving

Live now when you are alive

Städat lite och släppt in vårluften

jag2.jpg

Ja, har dammsugit och våttorkat golven på nedre våningen. Skönt att det blivit gjort. Skakat plädar, mattor och kuddar i den bekväma vinden som far omkring ute med fräsch luft.

Nu ska jag tända i pannan och sen duscha och ta mig lite fika med mellanmål. det är jag värd tycker jag! Älsklingens gossar kommer med sena tåget så vi behöer inte stressa även om det är roligare när de kommer tidigare. Blir så kort tid de är här. Känns som det bara är lördagen vi får rå om dom riktigt.

Läs gärna mina dikter jag skrivit här ndan och ge en kommentar. Vore jättekul att få lite feedback…både ris och ros emottagen tacksamt. =)

Ha nu en fin helg alla och var rädda om er så ses vi nästa vecka! *vinkar**

**kraam**

april 4, 2008 - Posted by | children, energy, Familj, frisyr, inspiration, planering, Simple life, Skönhet och Hälsa, våren | , , ,

7 kommentarer »

  1. Ja men de var väl inte så tokiga alls! Riktigt spännande faktiskt. Jag föredrar dikter som inte rimmar och det bjöd du på här. Den som rimmar ger alltså mig lite för mycket poesibokskänsla! Så nu har du fått både ros och ris. Hoppas du får en trevlig helg också!
    Kram!

    Kommentar av znogge | april 4, 2008 | Svara

  2. Nu ska vi se här…dina dikter…måste leta…

    Jag älskar läsa dikter!

    Önskar dig en trevlig helg!
    Fin bild av dig!

    Kramisar Liselott

    Kommentar av Liselott | april 4, 2008 | Svara

  3. Jag är tydligen blind…dom var ju nedanför när jag scrollade! hahahahaha!!

    Kommentar av Liselott | april 4, 2008 | Svara

  4. En härlig helg önskar jag Dig och de dina.
    Kramar Wendla

    Kommentar av wendla | april 4, 2008 | Svara

  5. Dina dikter är så tänkvärda tycker jag, du skriver så fint tycker jag.
    Vad flitig du har varit, själv har jag legat på latsidan idag.
    Kramizzzzz

    Kommentar av curlingmormor | april 4, 2008 | Svara

  6. Tittar in och önskar dig en bra fortsättning på helgen!

    Kommentar av pruddelutt | april 5, 2008 | Svara

  7. Hoppas du haft en skön helg och får en ny bra vecka! Ska kolla in dikterna… Fridens & kram

    Kommentar av Kloktok | april 6, 2008 | Svara


Kommentera

