Lightyliving

Live now when you are alive

Frisyrkort, yogadag, sovmorgon

bakhar.jpgbakhavanster.jpgbakhog.jpgprofilhar.jpgJa så var det då över med den där skojardagen. Skönt det! *S* Tror inte jag gick på nåt som jag märkt i alla fall.
Igår skojade i allafall solen och kom fram och gav en aning om kommande sköna tider. Härligt! Tog fram min sköna vilstol och ställde på trappen och njöööööt efter jobbet! =))

Min yngste son var här en sväng och fick lite av mammas goda köttfärssås och spagetti. Slurp, det var populärt kan jag ju säga.  På kvällen var jag på relaxyogan och det var superskönt. Men igår hade jag svårt att somna. Det är tur att det är eftermiddagsjobb idag.  Har två gånger kvar med min grupp för den här yogaterminen. Men jag själv ska gå en fortsättningskurs för Maria Graflund här i Karlskoga om nu bara de som går vill fortsätta.  Vore himla trevligt!

Jodå, jag gjorde slingor och det blev ganska bra. Inte så mycket men att det blev lite mer varierat håret. Kommer ju att blekas i solen också, den där solen som vi alla väntar på. *S* Lägger in lite bilder här som jag tog i morse med mobilkameran så kvaliteten är väl si ochså när jag tagit själv på mig. Ser även att mitt hår snart behöver klippas för underhåret växer med rasande fart och vill krypa fram . *fniss*

april 2, 2008 - Posted by | Barn, children, energy, Familj, frisyr, inspiration, Skönhet och Hälsa, våren, yoga må bra | , , , ,

6 kommentarer »

  1. Det blev väl inte tokigt alls!
    Kram!

    Kommentar av znogge | april 2, 2008 | Svara

  2. Riktigt snygga slingor.Det är så skönt att fixa till håret.Man känner sig så pigg och fräsch efteråt :-)SNYGGT!

    Kommentar av annmysterie | april 2, 2008 | Svara

  3. Det blev ju jättebra!
    Du är så vacker 🙂
    Hoppas du får en fortsatt fin dag.
    Kram från Chitza som snart är hos massören 🙂

    Kommentar av Chitza | april 2, 2008 | Svara

  4. Åh vad snyggt det blev!

    Kommentar av Spero | april 2, 2008 | Svara

  5. Ser man på!!!!!! Snyggt jobbat!!!! Ja du, finns det nåt som växer fort så är det håret!!!!
    Kramizzzz

    Kommentar av curlingmormor | april 2, 2008 | Svara

  6. Det ser jättefint ut, usch jag skulle också behöva göra något med håret men det blir aldrig av, det spretar som en kvast! Ha det gott vännen, kramkram:)

    Kommentar av Nickitita | april 3, 2008 | Svara


Kommentera

