Lightyliving

Live now when you are alive

Check out my Slide Show! Sommaren 2007

Sommaren bjöd på en hel del härliga stunder och möten med sköna människor, både stora och små =) Fågeln skuttade upp i ett träd efter en stund så den hoppas jag klarade sig undan alla katter som fanns där. Pippin hade kraschat mot ett fönster och landat i en balja med lite vatten som stod nedanför. rena turen att jag precis då såg i ögonvrån nåt som fladdrade till =))

mars 28, 2008 - Posted by | Uncategorized | , ,

4 kommentarer »

  1. Vilka goa bilder. Du hade en trevli somamr med mycket familj, vänner och utflykter gissar jag. Det var i alla fall var slideshowen gav mig för intryck. Gråsparven (tror jag det var) – klarade den sig?

    Kommentar av Haraldsdotter | mars 28, 2008 | Svara

  2. Härliga bilder verkligen!

    Kommentar av znogge | mars 28, 2008 | Svara

  3. Underbara bilder och det är en riktigt snygg slideshow. Kramis Liselott

    Kommentar av LIselott | mars 29, 2008 | Svara

  4. Jättefina och härliga bilder. :0)
    Hoppas att du har en riktigt skön lördag.
    Kramar till dig
    Wendla

    Kommentar av wendla | mars 29, 2008 | Svara


Kommentera

