Lightyliving

Live now when you are alive

Onsdag, Yoga i Karlskoga, längtan efter sol och värme

sunny-side.jpgJag var på relaxyogan i går kväll och testade den och somnade sen så gott och har sovit lugnt  hela natten.  Det är verkligen välgörandemed sån där avspänning och andning i kombination med sakta rörelser. Så nu vetjag lite mer om vad jag kan göra på kvällen innan jag ska sova. 

Från vecka 17 kommer det att starta fortsättninggrupp förhoppningsvis här i Karlskoga och då ska jag gå det. Lite skönt att slippa dra iväg till Kristinehamn på kvällen.  Så en uppmaning till er som går på classic I nu…gå classic II och bli ännu mer medvetna och smidiga =)))  Maria Graflund är en behaglig och jätteduktig instruktör som jag gillar skarpt! =)

http://www.yogastudion.net/schema.asp

Idag jobbar jag eftermiddag och har egen grupp som jag ska leda. Antagligen blir det inte så många som kommer eftersom de är lediga för Påsklov här i stan efter Påsk. Men vi som är där kör som vanligt.

Ska läsa lite hos er nu och se vad ni haft för er under helgen! Och sen ge mig ut på stavgång och förbränna lite kalorier som försökt bygga bo igen på magen..*S*  Inte klokt så känsligt det är med dom. Men är bäst att ta itu med det på en gång. Vill inte hamna i 70-kilosklassen igen.

*kraam* =))

mars 26, 2008 - Posted by | energy, inspiration, Skönhet och Hälsa, stavgång, utmaning, våren, vikt | , , , ,

3 kommentarer »

  1. Yoga är min favoritsysselsättning. Tyvärr gör jag det itne så ofta nu för tiden. Har väldigt svårt med att passa tider till träningspassen. Just nu passar gymmet och att lyfta skrot mig bättre för då kan jag komma och gå när det passar mig.

    Kommentar av Haraldsdotter | mars 26, 2008 | Svara

  2. Ja men det är bra att om man kan lite rörelsser…så kan man göra det hemma…solhälsningen är en superbra början på dagen =)))

    Kommentar av moniqas | mars 26, 2008 | Svara

  3. 🙂

    Good read! Thank you!

    Trackback av Yoga Information | mars 27, 2008 | Svara


Kommentera

