Lightyliving

Live now when you are alive

Tisdag efter Påsken

veckorevyn_9661.jpg19_911693image.jpg

Ja så kommer då den där himlans snön vi väntat på hela vintern..*grr*  så dag nu!?!?!

Igår var vi till Hjo med Älsklingens yngste grabb och sen till Örebro på eftermiddagen med min äldste son, sambo och kissemiss. det snöade av och till då också och var nog ganska halt men märkte inget av det direkt.

Helgen har varit mysig och gått i lugnets tecken. Inga större ansträngningar förutom promenaderna och lite annat jag inte går in på här…*hehe*

Vi krattade faktiskt på Påskdagen. Tog bort lite kvistar och torkat skräp som blåst omkring på baksidan av huset. Det var väl det som provocerade fram snön? *s*

Jahapp..nu ska jag strax ge mig iväg till jobbet. Börjar att jobba 50 % igen efter en tids nedgång i timmar. Hoppas det funkar nu och jag tror det, för det blir mera regelbundet nu, när jag jobbar förmiddar 4 dagar i veckan och en eftermiddag mitt i.

Hoppas ni haft det bra i helgen och är på G igen nu för nya tag! =))  

*kraaam**

Här kan ni testa olika frisyrer hur ni passa i dom! Lycka till! =)

http://kandisfrissan.veckorevyn.com/

mars 25, 2008 - Posted by | children, energy, Familj, inspiration, positiv, Simple life, Skönhet och Hälsa | , , , ,

3 kommentarer »

  1. Inte alltid bättre sent än aldrig!
    Men ha en bra tisdag!
    Kram!

    Kommentar av znogge | mars 25, 2008 | Svara

  2. Hej!

    Hur har påsken varit?

    Min har varit bra men nu är man tebaks i jobbet.

    Kommentar av Tussen | mars 25, 2008 | Svara

  3. Hoppas att det går bra för dig att arbeta, du får ”simma lugnt” under vägen!!!
    Kramizzzzz

    Kommentar av curlingmormor | mars 25, 2008 | Svara


Kommentera

