Lightyliving

Live now when you are alive

Ahhh…Skärtorsdag och ledig!!

Mmmmm..va skönt! Idag ska jag ta med mig Älsklingens snart 15-åring och handla. Han får ta i lite med alla kassar. =)

Igår avslutade vi yogan för denna omgång. Har nu gått 24 lektioner i Yoga Classic x 1½ timme per gång.  Min lärare är en fantastisk inspirationskälla och så duktig på att lära ut.

Dock lärde hon inte ut detta som jag hittade på Youtube. Kanske ett bra tips inför långledigheten?=)))

mars 20, 2008 - Posted by | 1 yoga, body harmony, breathing, energy, explosion, inspiration, love, Lust, positiv, sex, Skönhet och Hälsa, vibration | , , , ,

1 kommentar »

  1. Deep abdominal breathing är något jag skulle behöva lära mig med min panikångest. Skall kolla in klippet mer senare. Tack för tipset! Kram Liselott

    Kommentar av Liselott | mars 20, 2008 | Svara


Kommentera

