Lightyliving

Live now when you are alive

Är jag en Svensson??

Hittade dessa frågor hos Smarrisen

Ditt efternamn slutar på -son : Nej, det har jag aldrig haft

Du känner någon som har samma förnamn som du : 10-tal

Du känner någon (utanför din släkt) som har samma efternamn som du : nej

I din familj är ni 2 barn : nej
Du bor i villa : tja kanske inte vad jag kallar villa men det är ju ett eget hus i alla fall
Du bor i en tätort : ja

Dina föräldrar är mellan 35-50 år gamla: nä men usch JAG är ju det
Du har egen mobiltelefon : japp
Dina föräldrar har gift sig : ja

Din mamma är yngre än din pappa – fast bara sju månader : nej
Din pappa heter Lars : Nope

Din mamma heter Anna : nope

Din familj har en Volvo : japp
Din familj har en silvergrå eller röd bil : nix
Du har tillgång till Internet hemma : yes
Du har ett eget rum : jag betalar ju på lånet så alla rum är mina, fast bara tvättstugan är helt mitt tror jag  J
Du har varit utomlands minst 2 gånger: ja faktiskt
Du har varit på Mallorca/Kanarieöarna : Mallis 4 ggr Kan 1 ggr

Du har varit i Grekland : nope
Du har varit på Öland minst 2 gånger : japp
Du har varit på husvagnssemester minst 2 gånger : ja två

Din familj har en husvagn : nej
Ingen av dina föräldrar röker : jo tyvärr

Din pappa är lite lätt överviktig : När han fanns så var han inte det

Du idrottar flera dagar i veckan : idrottar vet ja ginte men motionerar

Du har husdjur : Näe..bara en grannkatt som hälsar på

Du får månadspeng : nä tyvärr, det är det slutpå

De flesta i din familj är blåögda : nix, bara 60%, resten är bruna
Du äter på Mc Donalds : bara i Vårgårda när vi åkeer till Göteborg =)

Du följer Melodifestivalen : Jo då =)

Multiplicera antalet ja med 3 för att få fram hur många % Svensson du är.

Alltså jag fick 14 x 3 = 42 och det är lika med 42%..

 inte mycket Svensson där… och nån halv procent jag inte var säker på. *S* men det anade jag nog innan.

mars 19, 2008 - Posted by | inspiration, omvandling, test, utmaning

6 kommentarer »

  1. Vilken rolig lista! Lite sugen på att kopiera den! *fnitter fnitter*

    Min pappa har Lars i sitt namn! *fnissar*

    Kanske borde kopiera listan från dig! 😉 Skall fundera på saken. Hehehehehe!!

    Självklart får du adda min engelska blogg också! 😀

    Stor kram Liselott

    Kommentar av Liselott | mars 19, 2008 | Svara

  2. 😀 Ha en jättebra påsk, du också, kram

    Kommentar av dagdrivaren | mars 19, 2008 | Svara

  3. Måste vara skönt att inte vara som alla svensöner;-))
    Ha en bra dag!

    Kommentar av znogge | mars 19, 2008 | Svara

  4. Jag ser heller inte ut att vara någon större Svenssonnare. :0))
    Kram

    Kommentar av wendla | mars 19, 2008 | Svara

  5. Önskar Dig en riktigt fin och skön påsk också.
    Hoppas att du får njuta och vila ordentligt.

    Kommentar av wendla | mars 19, 2008 | Svara

  6. Jag var inte heller någon Svensson, bidde bara 30% för mig.

    Kommentar av Chitza | mars 28, 2008 | Svara


Kommentera

