Lightyliving

Live now when you are alive

Fick ny tid

Tandläkaren ringde och undrade om jag kunde boka om min tid och komma i mitten på april istället! Jippi! vilken tur att det blev så för det var lite mycket  nu med att ha den utgiften också. Allt ordnar sig…var nog därför jag liksom ”glömde” tiden… för den skulle  inte bli av. =)

I fredags var vi förresten på LottasSkafferi och köpte http://www.karintorps.com/ tomatmarmelad, Evert mögelost, och Sören salladsost med vitlök från http://www.ostbiten.se/. De två första gav vi bort till värdinnan i Göteborg…men salladsosten använde vi själva på fredagskvällen till vår matiga sallad. =) Jättekul att de kommit hit till stan. Hoppas nu bara att många handlar av dom så de kan vara kvar. Ska i alla fall göra mitt bästa. =)

mars 17, 2008 - Posted by | ost, planering, recept, Skojsigt | , , , , ,

3 kommentarer »

  1. Ja ibland kör det ihop sig och då är det bättre att flytta fram vissa saker. Så kan jag också känna ibland. Man kan liksom inte göra allt på en och samma vecka eller inom samma månad om det är väldigt mycket att göra. Då slår man knut på sig själv. Och bränner ut sig.

    Kram Liselott

    Kommentar av Liselott | mars 17, 2008 | Svara

  2. Du verkar ha haft en trevlig helg med 18-årskalas och allt, nu ska jag kika lite grann på frisyrer och kläder, se vad det är för skoj du har länkat till.
    Du fick en liten frist till tandläkaren och det är ju både på gott och ont. Men skönt kanske att få ett litet ”andetag”.
    Kramizzzzz

    Kommentar av curlingmormor | mars 17, 2008 | Svara

  3. Jag är glad att det inte var min tandläkare för jag hade inte orkat ladda mentalt en gång till! Men nu är det över och jag fick pengar tillbaka…
    Kram!

    Kommentar av znogge | mars 17, 2008 | Svara


Kommentera

