Lightyliving

Live now when you are alive

Sköna torsdag, vila efter yogan

himmel3.jpgGårkvällens yoga var jätteskön och vi fokuserade enbart på andning i rörelse och försöka släppa efter där det skulle vara avspänt och sträcka ut där det skulle sträckas. Vara med i rörelsen hela vägen. Mmm superhärligt… men svårt att kommain i först för tankarna vill komma och ställa sig i vägen. Min autobahn med tankar fick vackert ta och stängas av. med visst framgång =)

Har sovit gott i natt när jag äntligen somnade framåt ett-tiden i natt. Grr..så himla jobbigt med de där vakentimmarna. 

Idag ska mor och jag åka till fars grav och ta bort vintergrejorna. Ska köpa med lite påskliljor och pynta vår där. =) Hoppas att regnet inte kommer ner utan jag nöjer mig med gråväder.

Har läst omkring lite hos en del av er och sett att ni kollar den där sökstatistiken och jag har också märkt att jag fått många fler ”klickar” på min sida sista månaden. Och det blev efter att jag lagt in länk om frisyrer. Får massor med klick på det. Intressant det där.. och närjag slog uppmitt namn lightyliving på Google höll jag på att ramla baklänges för det var sanslöst med träffar… alla kommentarer jag gjort hos andra och det jag själv skrivit på alla möjliga ställen kom upp! Så nog att man blir registrerad!!

Nu ska jag fixa en långfrukost här och njuta av lugnet.

Ha en fin fortsättning på dagen alla och var rädda om er!

Och ta inte SKIT som hon sa den där käcka bruden i rosa på TV *S*

**kraaaam***

mars 13, 2008 - Posted by | 1 yoga, energy, frisyr, inspiration, positiv, Simple life, Skönhet och Hälsa, Skojsigt, stress, Stroke, trötthet, utmaning | , , , , , ,

4 kommentarer »

  1. Nej, ta skit ska ingen behöva göra!
    kram och ha det fint i dag!

    Kommentar av znogge | mars 13, 2008 | Svara

  2. Önskar dig en fin dag också och kram förstås!
    🙂

    Kommentar av Witchbitch | mars 13, 2008 | Svara

  3. Hahahahahaha!! Ja du är poppis, girlie! Bara att inse det! 😉

    Nä du skit ska du inte ta. Ingen ska behöva ta skit.

    Stor kram Liselott

    Kommentar av Liselott | mars 13, 2008 | Svara

  4. Påtal om frisyrer så är din frisyr toppensnygg tycker jag, sån där frisyr som man skulle vilja anlägga, men sen ledsnar innan man kommit halvvägs.
    Kramizzzzz

    Kommentar av curlingmormor | mars 13, 2008 | Svara


Kommentera

