Lightyliving

Live now when you are alive

Min morgonpromenad i solen

morgonpromenadimars8.jpgmorgonpromenadimars6.jpgmorgonpromenadimars4.jpgmorgonpromenadimars3.jpgmorgonpromenadimars2.jpgmorgonpromenadimars.jpg

När jag gick i morse så var solen på väg upp och jag tog promenadvägen med stavarna vid sjön. Det var så fantastiskt vackert och jag njöt verkligen. Tog lite kort med min Nokia N95 och det blev några kort som jag vill dela med mig.

Såg även en bäver som simmade tvärs över viken och det knastrade när han forcerade nattisens tunna skal. Den filmade jag en snutt men den syns knappt. *S* Kan anas som en liten svart prick i solskenet. Men kollade nu på Youtube…blev bara en vattenbild…för det syns inen prick..*s*

http://www.youtube.com/watch?v=8Nil1tV3U-Y

mars 3, 2008 - Posted by | 1 yoga, alternativ, dreams, energy, inspiration, nordic walking, pictures, positiv, Simple life, Skönhet och Hälsa, stavgång, stress, Stroke, våren, vibration | , , ,

2 kommentarer »

  1. Vilka underbara bilder, så vackert!!!!
    Kramizzzz

    Kommentar av curlingmormor | mars 4, 2008 | Svara

  2. Det var väldigt vackra bilder!
    🙂

    Kommentar av Witchbitch | mars 13, 2008 | Svara


Kommentera

