Lightyliving

Live now when you are alive

Gääsp*** Vilken tur att jag är ledig…=)

y1p1zwrvkuzcv8owghlijtvyzajmvoqhqfpm99u4nk1-evejguclhk2gjm34ys4-i8jj9ijjeme4xm.jpg

Älsklingen kom hem efter midnatt och hade varit på en superspännande match mellan Linköping och Frölunda. Hans favvolag Frölunda förlorade visserligen med 4 – 3 men han sa att det varit en så himla jämn och bra match ändå. =) Kul!

http://www.frolundaindians.com/

Idag är en ny dag och så är det ju framförallt F R E D A G !!! Ett minus är ju att det bjuds på tårta på jobbet för en medarbetare slutar som varit hos oss i nästan två år som vikarie för olika som blivit gravida. Alltså nästan… för hade han varit lite längre så hade de varit tvungna att anställa honom fast. Hmm..”oj..fick visst nåt i halsen*** Kvinnodominansen är total på vår avdelning och nu blir chefen enda manliga personen. Det klarar ju han med glans…så det är  ju inte det men…han som lämnar har varit en så trevlig och glad tillgång. Men han är ju ung och har mycket framför sig och kan nog vara bra att han inte fastnar i Landstingets värld? =) Bara att önska lycka till =) Kanske bäst innan han också blir gravid?? *hehehe*

Ska eventuellt skjutsa min kollega på friskvården till bussen som ska ta henne till Stockholm och kursen Body Harmony som hon går.(om det regnar).  Alltid lika kul när hon kommer tillbaka veckan efter och vi testar det hon lärt sig på varandra. =) Kul att vi går på olika grejor och kan dela med oss erfarenheter.

Ska tona håret med Golden Pralin…och se hur det blir i mitt lite mörkare…där det gråa börjat infinna sig i slinogr..kanske blir fint med lite guld i?

Helgen blir ”ungdomsfri” förutom vårt ungdomliga  humör då… och vet inte vad vi ska hitta på. Finns ju mycket som SKA göras om jag så säger… men frågan är vad vi VILL göra =) Såg geddfish härliga bilder från deras vandringar i naturen och blir så sugen! Får nog bli något sånt i allafall. Det behövs!

Tack alla ni sköna som lämnar en liten kommentar när ni kikar in här!! Alltid lika superkul! Och jag blir så G L A D!!
Önskar er en fin och mysig helg!!

*Kraaaam***

februari 29, 2008 - Posted by | axelsons, body harmony, energy, Familj, Skönhet och Hälsa | , , , , , , ,

7 kommentarer »

  1. Det kanske var bäst att han slutade för graviditeter brukar ju vara smittsamma 😉
    Tror att det bli kanonfint med lite guldlyster i håret. Sitter själv och funderar på hur och med vilken färg jag ska trolla bort mina silverstrån…Eventuellt blir det som vanligt, nån chokladbrun nyans – modigare än så är jag inte.
    Ha en underbar helg vännen.
    Massor med kramar

    Kommentar av Chitza | februari 29, 2008 | Svara

  2. Se tårtan som ett plus och ha en härlig helg!
    Kramar!

    Kommentar av znogge | februari 29, 2008 | Svara

  3. Mitt favvolag är Timrå Ik kanske för att jag nästan alltid bott inom den kommunens gränser 😉
    Ha en trevlig fredag Kram!

    Kommentar av berben | februari 29, 2008 | Svara

  4. Jag har alltid hållit på Frölunda trots att jag är värmlänning…. började nog med det för att de hade just indianer på sin tröja… *hehe* sen har det bara gått av farten =) Och sen träffade jag ju min man och han är född i Götet.. rätt så lustigt =)men visst har göteborgare nåt visst =))))

    Kommentar av Moniqa | februari 29, 2008 | Svara

  5. Vilken underbar utsikt! Naturen är verkligen vacker i sin skönhet. Tack för din goa kommentar hos mig. *kramas*

    Kommentar av Liselott | februari 29, 2008 | Svara

  6. Det är en stor tillgång med killar i vården. Synd bara att de är så sällsynta.

    Ha det gott!

    Kommentar av Imse Vimse | februari 29, 2008 | Svara

  7. Spännande med lite ny hårfärg, alltid roligt att trixa litegrann.
    Kramizzzz

    Kommentar av curlingmormor | februari 29, 2008 | Svara


Kommentera

