Lightyliving

Live now when you are alive

Mamsen och jag ska ta en promenad

och sen avsluta med en semla och lite kaffe =) Hur låter det! Jag ska bara först åka till vår kära Svenska Bilprovning och besikta bilen. Håll tummarna för att det bara blir ett streck rakt över och OK!! TAck på förhand! *skratt* Va härligt det är med kompisar! Hade önskat att det var Ullared jag skulle till istället som han Björn Gustavsson sa när de frågade vart det var alla skulle åka en gång om året i Sverige.
Ha en fin dag och ta vara på solglimtarna för det ska visst bli snöyra framåt helgen!

*kraaam**

februari 28, 2008 - Posted by | inspiration, nordic walking, positiv, Simple life, Skojsigt, stavgång | , , , , ,

3 kommentarer »

  1. Det låter både mysigt och gott! :0)
    Huu, besiktning ja, jag ska in i april med bilen och jag hoppas att den ska gå igenom UA.
    Ha det så bra
    Kramar Wendla

    Kommentar av wendla | februari 28, 2008 | Svara

  2. Håller tummarna!
    *norpar locket på semlan 😉 *

    Kommentar av Chitza | februari 28, 2008 | Svara

  3. jag har precis besiktigat min! Skönt! Semla, jag bara känner hur det vattnas i munnen 🙂 Får nog skicka gubben ut efter en sådan ikväll!

    Kommentar av Syster Yster | februari 28, 2008 | Svara


Kommentera

