Lightyliving

Live now when you are alive

T A C K Märtagreta!!

grodaskutt.gifJag klev in i tvättstugan och där låg den…i min skoputsarlåda i skåpet bredvid tvättkorgen! Ochjag hade inte ens packat den ur plastpåsen än??!! *hahahah**  inte konstigt jag inte såg den fast jag säkert tittade på den förut. Tack gulle dig för att du ingav mig hopp att fortsätta titta och kände nu att jag letade på ett annat sätt!
JIppi!! Nu kaan jag syyyy!!!!!!

Alltså kolla in den här underbara människans blogg så förstår ni varför jag jublar!!

http://islanddragon.wordpress.com/

Tur det finns såna ”seende” människor bland oss halvblinda. *S*
*sänder änglar med stjärneljus åt Gotlandshållet****

februari 27, 2008 - Posted by | angel, energy, inspiration, Medialitet, medium, positiv, Skojsigt, stress, vibration | , , ,

1 kommentar »

  1. Jag hittar inget, på sin höjd hjälper jag till att minnas, för det är så jag tror det går till, att jag kan se vad du inte minns, men ändå har ”därinne” på ”kontoret”. Kände så starkt att du inte alls slängt den så jag var tvungen att skriva. Annars är inte ”hitta saker” min grej, men ibland har jag tur 😉
    Glad för din skull!

    Kommentar av Märtagreta | februari 27, 2008 | Svara


Kommentera

