Lightyliving

Live now when you are alive

Måndagshimmel blå och skräpont

emmaskalas22.jpgemmaskalassiggeliten.jpgemmaspresent1.jpgemmaspresent.jpg

Hund och katt gick bra ihop=)       Snygg och praktisk väska

Ja det är skräp med min satansvärk igen, och jag har fått börja med mina tablettkurer. HAr ju försökt hålla upp och väl lyckats i en dryg månad… men nu är jag som en stor inflammation hela jag känns det som. Shitpommfritt! Och jag har inte gjort några grejor utöver det vanliga märk väl. Tja…får väl se till att hålla på  igen nu då. Kanske det är för att värken smugit sig på som jag inte kunnat somna… som om jag haft sån där dödsångest inför sovandet? Somnade inatt i allafall vid 1-tiden efter månget vändande hit och dit… för att hitta ett sätt att ligga på. Tur för mig att jag jobbar eftermiddag! Ska ringa min läkare får jag se hur jag ska bete mig… men tror säkert hon säger att det är bra att jag börjat igen med tabletterna. det är ju mera jag som inte velat äta dom för jag är så emot att käka tabletter. Hmm..

Jahapp..nog om det… fredagen blev ju lyckad och som sagt tacopajen gick ju ner utan några som helst problem. *hihi*

Lördagen var vi på födelesdagskalas.. min blivande svärdotter har fyllt år. Hon hade önskat sig en sån där tjusig resväska och vi har lagt ihop till den. Jag var med min son och hämtade den i veckan. Han fick smyga in bakvägen och ställa den i förrådet. =) 
Kalaset innehöll himlans goda bakverk och många glada skratt. En härlig kombination! *hihi*

Lördagskvällen blev det kollande på schlagern och jag höll på Frida från första gången för den låten är så glad och jag misstänker den blir det här årets radioplåga =) Verkligen medryckande!

Söndagen blev inte så himlans engagerande… sov länge och var seg… vi skjutsade gossar till tåget.. sen tog vi en kvällspromenad i blåsvädret.  Kom isäng vid 22 men somnade som sagt inte förrän långt senare.

Nu så är det dags för lite uppmjukande yoga och sen frukost. Har jag tur så skiner solen framåt lunch så jag kan sitta en stund i fotöljen i balkonggluggen. =)
*kraaammm***

februari 25, 2008 - Posted by | 1 yoga, back pain, Barn, energy, Familj, landstingshälsan, satansvärk, Simple life, Skönhet och Hälsa, stress, Stroke, trötthet | , , , ,

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

