Lightyliving

Live now when you are alive

Sovit gott och tisdag med veterinärbesök

siggenara.jpgJa, slog av TV-n när Inredningsprogrammet var slut vid 21-tiden och duschade. Gick sen och lade mig och löste lite korsord…. blev så där härligt sömnig efter en kvart och somnade gott. Vaknade med ett ryck strax efter tolv på natten för jag tyckte jag hört något dumpande ljud…tassade omkring här och kollade i fönstren men kunde inte se något. Kände att det är skönt vi har ett ordentligt larm installerat i kåken! =) Men vet inte…kanske nåt vedträ som ramlade ner i källaren? Somnade i allafall om och vaknade strax före 6.

Har fixat till mig nu och ska käka lite frukost innan jag ger mig iväg till jobbet.

Ikväll ska jag till äldste sonen och vi ska åka med Siggekatt till veterinären för kissen ska ha sin årliga vaccination mot diverse kattkrämpor. Lite kul att jag kan hjälpa till med sånt för de bor så mkt närmare nu =)

Ni får ha en fin dag och verkar som solen nog kommer fram idag om jag kollar mot öster. Hoppas det! Ha det gôtt!!  *kraam*

februari 19, 2008 - Posted by | cats, dreams, energy, inspiration, planering, positiv, Simple life, Skönhet och Hälsa, Skojsigt, Stroke | , ,

4 kommentarer »

  1. Kan det inte har varit Siggekatt som varit i farten och stött till något? Lycka till hos veterinären i alla fall!
    Kram!

    Kommentar av znogge | februari 19, 2008 | Svara

  2. *skratt* ja..det vore för tokigt om det hörts 4,5 mil om han rör sig…han är ju i Örebro och jag i Karlskoga *hihi*

    Kommentar av Moniqa | februari 19, 2008 | Svara

  3. vilka blå ögon!

    Kommentar av pantheraleo | februari 19, 2008 | Svara

  4. Hoppas det gick bra hos veterinären!!!!! Spökar det hemma hos dig hi hi????
    Kramizzzz

    Kommentar av curlingmormor | februari 19, 2008 | Svara


Kommentera

