Lightyliving

Live now when you are alive

Alla Hjärtans Dag

hearts3.gifJa det är idag. Läste att man också firar hjärtan medicinskt också idag. =)  Den här sidan kom fram när jag googlade på Alla Hjärtans Dag! *S*

http://psykbrytet.blogg.se/1202859242_hylla_din_lskade_p_al.html

Ja kära nån.   Jag kom helskinnad hem efter yogan igår och bilkärning i mörkret. Var varmt och gott hemma och jag var vrålhungrig. Så jag käkade lite lätt och sen var det soffan en stund innan sovdags.

Idag är jag ledig och Älsklingen kommer hem från bortajobb IGEN! Ska fixa lite mys åt oss till i kväll.

Sonen som bor i Stockholm ringde nyss och hade försovit sig och missat tåget hit så nu får han ta bussen i sista stund. Ja kära nån. Så är det här i världen!

Soluppgången verkar lovande när jag kikar åt öster här i fönstret. En skimrande rosaturkos himmel med svarta träd i kontrast. Vackert vackert. Kanske kan bli en stund i solen idag också? =)

Nehepp..nu ska jag mjuka upp kroppen lite efter en natts sömn och sen käka frukost.

Hoppas ni alla får en fin Alla Hjärtans Dag och kan njuta av smygvåren som kommer!

****varmaste hjärtekramar till er****

februari 14, 2008 - Posted by | 1 yoga, Alla Hjärtans Dag, children, energy, Familj, inspiration, love, Lust, planering, Simple life, Skönhet och Hälsa, Skojsigt, våren, vibration

10 kommentarer »

  1. Stora kramen till dig!

    Kommentar av znogge | februari 14, 2008 | Svara

  2. Stora varma kramar till dig på alla hjärtans dag 🙂

    Kommentar av annmysterie | februari 14, 2008 | Svara

  3. *kram*

    Kommentar av Tankspridd | februari 14, 2008 | Svara

  4. Här kommer en stor och varm kram från ett ganska så kyligt Stockholm!:0)

    Kommentar av wendla | februari 14, 2008 | Svara

  5. Hjärtekramizzzzz till dig från mig!!!

    Kommentar av curlingmormor | februari 14, 2008 | Svara

  6. Sen godkvällsning men stor kram och tack för alla flitiga kommentarer hos mig!

    Kommentar av geddfish | februari 14, 2008 | Svara

  7. Du, sån där pillersnurra skulle jag behöva så jäkla snurrig i bollen som jag är. Hahahahaha!!

    Hoppas att du får en trevlig helg! Kram Liselott

    Kommentar av Liselott | februari 15, 2008 | Svara

  8. Önskar dig en härlig helg och så förstås en massa allahjärtanskramar i efterskott!

    Kommentar av pruddelutt | februari 15, 2008 | Svara

  9. Hej hej!
    Hoppas du får en fin helg.
    Hos mej lyser solen just nu.
    //T

    Kommentar av Tussen | februari 16, 2008 | Svara

  10. Äntligen har jag lyckats klura ut hur man skriver en kommentar på denna sida. Har varit in flera gånger men inte kunnat lämna ett tassavtryck…. men nu du, nu har ”dataproffset” lyckats 😉 Måste bara säga att det har varit /och är/ väldans skoj att kolla runt på din sida. Mycket att läsa och mycket härliga ord.

    Jag hoppas du får en trevlig helg med din man o att sonen lyckats ta sig hem på nåt vis. varma kramar.

    Kommentar av Malin | februari 16, 2008 | Svara


Kommentera

