Lightyliving

Live now when you are alive

ledig torsdag

djur157.jpgJa, nu är jag ledig efter onsdagens dubbelyogande. =)  På eftermiddagen hade jag första gången för de som nu ska få 10 veckors yoga varje onsdageftermiddag =)

Det har dock kommit önskemål från de olika klinikerna att den bara ska hålla på i 45 minuter så att de hinner byta om och gå dit inom den där friskvårdstimmen så det blir lite komprimerad yoga. Och visst.. man kan få ihop ett program på 45 minuter som man snabbt ska gå igenom… men det är inte yoga för mig. det blir för lite tid till intoning och avspänning på slutet.  Blir mera av ett stretchpass som man ska andas på??

Kvällens yogapass var skönt och kände mig väldigt avspänd och alert när jag åkte hem. Kollade lite på TV och sen i säng. Sov som en liten gris..*hihi* och vaknade vid halv 8. Så gott!

Idag så vet j ag inte riktigt vad jag ska göra…får väl försöka få lite städat kanske? I helgen kommer ju Älsklingens killar så det är ju bra om det är lite fräscht =)

Får se om jag skriver nåt mer idag här. Ha det gott och var rädda om er!

*kraaam**

februari 7, 2008 - Posted by | 1 yoga, cats, energy, Familj, positiv, Simple life, stress, Stroke

2 kommentarer »

  1. Lite synd att städa på din lediga dag men samtidigt skönt att få det gjort!
    Ha det fint!

    Kommentar av znogge | februari 7, 2008 | Svara

  2. Det låter så härligt med yoga tycker jag! Så småningom ska jag också försöka komma iväg och lära mig yoga ordentligt. Finns ju power yoga på world class, men jag skulle vilja lära mig klassisk yoga (eller vad man nu kallar det för). Kram Liselott

    Kommentar av Liselott | februari 7, 2008 | Svara


Kommentera

