Lightyliving

Live now when you are alive

Cervinia…. en plats att längta tillbaka till

moniqanjuter.jpgKollade igår på Packat och klart och återsåg Cervinia som ligger i norra Italien vid foten av Matterhorn. Jag tog fram mina kort från slutet på 70-talet när jag var där tre år i rad och åkte sommarskidåkning. Scannade av några med mobilen, därav den tjusiga upplösningen. *skratt* ..men man kan i allafall se hur härligt där är.

Sen var det House igen! Ja kära nån den stollen som är så smart. Hemskt med de där drogproblemen han har men ändå kan vara så briljant i tankegångarna. Min yngste son har visst kollat hela serien via datorn. Men jag vill inte gå i förväg. =)

Idag börjar jag leda min grupp med yoga igen. Det är 12 anmälda så det ska bli kul att se om alla dyker upp.  Jag får väl börja mjukt med dom nu efter vinterns uppehåll. *hihi* Jobbar eftermiddag idag och sen till Yogastudion ikväll för en lektion yoga Classic. Sen är jag ledig i fyra dagar. Skönt!

februari 6, 2008 - Posted by | 1 yoga, energy, inspiration, Simple life, Skönhet och Hälsa, Skojsigt, slalom, stress, Stroke

2 kommentarer »

  1. Hur härligt som helst! Påminner mig om när det begav sig-))

    Kommentar av znogge | februari 6, 2008 | Svara

  2. Se nu till att din son inte ”skvallrar” hur serien slutar, det vill vi inte veta *skrattar*!!
    Kramizzzz

    Kommentar av curlingmormor | februari 6, 2008 | Svara


Kommentera

