Lightyliving

Live now when you are alive

Torsdag och faktiskt vaken!?

moniqacarina.jpg

jag hamnade nära baren (Järnet) =) 

Igår hade vi väldans trevligt på vårt samkväm. eftersom halva personalstyrkan ska gå ikväll och ingen ska veta i förväg så ger jag inga deltaljer idag. Säger bara att det var toppen! =)

Kom hem ordentligt och hade skjuts ända till grinden av min kollega och hennes man. Skönt att slippa köra i ovädret faktiskt. La in alla foton från telefonen jag tagit så ja gkan maila över dom till jobbet idag.  Jag har liksom blivit ”hovfotograf” eller vad man ska kalla mig. *S* eller personalfotograf…eftersom jag arbetar på personalavdelningen.

Idag kommer Älsklingen hem efter att varit borta och jobbat denna veckan. Ska bli mysigt att få känna hans goa armar om mig igen. Längtat efter honom och det är tomt på kvällarna. Men nu så!! *hihih**

Jobbar förmiddag idag och sen är jag ledig!! Ända till måndag lunch. Från och med nästa veckan har jag ändrat lite i schemat  eftersom yogan börjar. Måste ju pröva mig fram hur det går bäst att jag orkar med.

Nehepp…nu ska jag göra ett par solhälsningar och väcka kroppen och sen frukostdags. Tror jag tar havgregrynsgröt denna morgon.

Önskar er en skön torsdag!  *kramelikramen**

januari 24, 2008 - Posted by | Uncategorized

5 kommentarer »

  1. Alltid trevligt med en glad kväll tillsammans med arbetskompisarna! Hoppas torsdagen blir lika bra men med tanke på gube i antågande så kan det bli något annat;-))
    Kram!

    Kommentar av znogge | januari 24, 2008 | Svara

  2. Det ser ut att ha varit trevligt iallafall 🙂 Här regnar det och är massa blötsnö, så efter att ha hämtat in tidningen och posten så blir det nog till soffan och titta lite på film (urusel svenska jag kör med idag)
    kramis på dig

    Kommentar av KarinBara | januari 24, 2008 | Svara

  3. Såg jättemysigt ut och trevligt! 😀

    Och snart får du börja ta betalt för alla bilder du tar 😉 *fniss*

    Kramis L

    Kommentar av Liselott | januari 24, 2008 | Svara

  4. Härligt att kvällen blev lyckad och ikväll får du hem guben, då kan jag tänka mig att det klappar lite extra i hjärtat!!!!
    Kramizzzz till en mysig kväll!!!

    Kommentar av curlingmormor | januari 24, 2008 | Svara

  5. Vad skoj att kvällen blev bra! :0)
    Antar att du har fått hem mannen nu, mysigt.
    Kram och hoppas att ni får en härlig kväll

    Kommentar av wendla | januari 24, 2008 | Svara


Kommentera

