Lightyliving

Live now when you are alive

Tidig måndag

sonofabitch.jpg

Vaknade så tidigt idag och är jättepigg. Typiskt när jag när jag har sovmorgon va?  *s*

Ja, fredagens kalas blev jättelyckat och en del av det ser ni ju på bilderna. Oj..alltså på slideshowen…*haha* inte den ovan här. Bandet som spelade var tre killar från olika band och de var superbra och spelade så medryckande att vi dansade som tokar. =) Älsklingen som inte är så mycket för att dansa i  vanliga fall for omkring som sjutton och vi hade så himla skoj! Och jag hade så gott som ingen träningsvärk. Älskllingen var lite stel i kroppen på söndagen dock.

Maten var supergod ….en buffé med smaskigt småplock.  Så det var tur vi gjorde av med kalorier efteråt. *hihi*

Lördagen hade vi Spadag. Var på gymmet på förmiddagen, badade bastu på eftermiddagen, grillade kycklingklubbor och gjorde potatisgratäng på kvällen. Mmm…. och så var det soffan som gällde. Så himlans skönt med en sån där dag ibland. Hade inte igång tvättmaskinen ens. =)

Söndagen var det långpromenad på förmiddagen, besök hos min äldste son med sambo en sväng efter lunch och inbärning av ved här för veckan på eftermiddagen.  Älsklingen gjorde i ordning en mustig köttfärssås och pasta. Smaskens! Vi var trötta tidigt och låg redan vid 21-tiden. Kanske därför jag är pigg nu så tidigt? *S*

Ska läsa lite här sen ska jag i alla fall lägga mig på soffan med stora gosefilten. Yoga gör jag lite senare.
HA en fin måndag!

*kraam**

januari 21, 2008 - Posted by | 1 yoga, dancing, dans, energy, Familj, gym, inspiration, love, Lust, music, positiv, rock, Simple life, Skönhet och Hälsa, Skojsigt

2 kommentarer »

  1. Du är utmanad på min blogg *kram*

    Kommentar av annmysterie | januari 21, 2008 | Svara

  2. Låter som en väldigt trevlig helg!
    Hoppas måndagen blir bra den med.
    Kram!

    Kommentar av znogge | januari 21, 2008 | Svara


Kommentera

