Lightyliving

Live now when you are alive

Facebook är ju så jobbigt!

grodaskutt.gifJisses…har inte varit där på ett tag och nu så hade jag flera hundra grejor jag skulle vara tvungen att ta itu med. Hur ska man orka sånt? En massa skick ht och dit..och visst… det är ju skoj att ge andra saker…men så himla mkt hit och dit?? Nej…orkar verkligen inte…tyvärr så är det så. Alla är så snälla och skickar kramar och ”a-like” grejor som jag ska fylla i för att se vilka vänner man matchar och grejor som växer till saker. Ja kära nån. Känner mig bara stressad av det. Och förstår att folk kan fastna i det om de börjar för man kommer ju aldrig därifrån om man inte vågar använda igoneraknappen. *s* Och att man gör det är ju int eför att maninte gillar personerna som skickar. För de i sin tur samlar poäng på allt möjligt. Nej..nu ger jag mig en poäng och tar itu med lunchen och sen iväg till jobbet. Har varit ute och gått och grejsat lite här hemma och sen läst lite här på datorn. Det får räcka med aktivitet för idag. =)

Önskar er en fortsatt bra måndag!! *kraaam*

januari 14, 2008 - Posted by | Uncategorized | , ,

4 kommentarer »

  1. Jag vet vad du pratar om…. mer säger jag inte…. *fniss*

    Kommentar av Tussen | januari 14, 2008 | Svara

  2. Jag håller mig undan. Finns en klar risk att jag skulle bli VÄLDIGT uppslukad, tror jag!

    Kommentar av pruddelutt | januari 14, 2008 | Svara

  3. Jag har faktiskt varit inne på facebook och det var ju som du säger och faktum är att det var riktigt skoj, hittade t.o.m. några gamla vänner. Men sen helt plötsligt så blev det bara mer och mer så strax före jul så jag tack och goodbye, men jag har testat i varje fall *skrattar*!!!
    Kramizzzzz

    Kommentar av curlingmormor | januari 14, 2008 | Svara

  4. Ja.. datortiden vill gärna bli lite lång ändå *skratt*

    Kommentar av moniqas | januari 15, 2008 | Svara


Kommentera

