Lightyliving

Live now when you are alive

Måndag och dis

nya-glas.jpgmen helgen har varit skön. Har varit ute och inne om vartannat. Hälsat på sonen som mår lite kasst och sen på söndagen till Hjo med Älsklingens söner. Jag köpte några album och småplock på Hem&Hobby som finns där. Mycket fint som jag skulle velat handla men men…ha rså mycket grejor redan.*S*

Min son i Örebro mår så där… och  jag visade lite övningar för avspänning och gav honom lite massage så han tyckte det kändes väldigt bra. Hoppas nu hans prover inte visar nåt dumt utan att han kan fortsätta på att hantera sina stressymtom.

Idag har jag satt in en bild på mig med mina nya glasögon. Det är taget på jobbet i mitt arbetsrum. =)

Idag har jag yogat på morgonen med Blossoms DVD Fitnessyoga II.Kan hänga med bra nu och det är inte alls så kämpigt längre. Härligt!

Nu skajag käka lite frukost och sen ta mig en promenad i friska luften. Det är lite mulet ute men verkar vara uppehåll. Ska bli skönt!

Ha en fin dag alla och var rädda om er! *kram*

oktober 22, 2007 - Posted by | 1 yoga, ögon, Barn, Familj, gym, Simple life, Skönhet och Hälsa, stress

2 kommentarer »

  1. Tänk att det strålar alltid så om dig. Snygga briller också!
    kram

    Kommentar av Märtagreta | oktober 22, 2007 | Svara

  2. Men vad du passar bra i glasögonen och jag kan bara hålla med Märtagreta, det lyser av lycka i dina ögon!!!!
    Kramizzzz

    Kommentar av curlingmormor | oktober 22, 2007 | Svara


Lämna en kommentar