Lightyliving

Live now when you are alive

Utskrivning, yoga, trötthet

Igår kunde jag hämta sonen och sen skjutsa honom till tågstationen så han fick åka  till Stockholm och ordna upp saker sen kommer han tillbaka för att vila sig lite i en vecka.

Idag har jag yoga igen och hoppas nu att det inte händer nåt skrutt, utan attjag kan åka på min kurs ikväll på Yoga classic. Vill ju inte missa nåt!

Jag har yoga lite på morgonen och sen gått stavgång. Nu har jag ätit frukost och sen tänker jag ta mig en tur och handla hem lite varor som saknas i skåpen. =) Därefter behöver jag vila en timme och äta lite lunch.

Vädret ute är lite halvklart med dimmoln och som skimmer i kanterna. Ganska varmt också. Mina blommor på trappen är helt underbara än. Härligt!

Önskar er en skön dag och var rädda om er!!

*varma kramar**********

september 26, 2007 - Posted by | 1 yoga, Barn, Blommor, garden, Skönhet och Hälsa, stress, Stroke | ,

6 kommentarer »

  1. Så skönt att han är utskriven och hoppas han nu fattat vinken!
    kram till dig vännen!

    Kommentar av Märtagreta | september 26, 2007 | Svara

  2. Hej.Trist att vi inte har nån yogakurs här, för jag hade gärn prova på det, Hoppas du får en härlig dag, kram

    Kommentar av wimm | september 26, 2007 | Svara

  3. Jag har börjat på yoga med en väninna.Det var verkligen otroligt!!Känns som man hittat hem, verkligen!!
    *kram*

    Kommentar av annmysterie | september 26, 2007 | Svara

  4. Skönt att sonen fått lämna sjukhuset. Nu gäller det att han tar det lugnt och verkligen vilar upp sig!
    Kram!

    Kommentar av znogge | september 26, 2007 | Svara

  5. Instämmer, jag hoppas också att sonen har tagit till sig detta och att han nu kommer att ta det lite lugnare.
    Kramizzzz

    Kommentar av curlingmormor | september 26, 2007 | Svara

  6. Hej!

    Tittar in och läser lite i din blogg. Hoppas att allt är bra med dig!

    Varma kramar!

    Kommentar av Liv/Ingela | september 27, 2007 | Svara


Kommentera

