Lightyliving

Live now when you are alive

Snabbglutt sista dagen i juli

Heej på er!

Gisses va längesen jag var här då!?!?!? *S* Men tiden går ändå så fort känns det som. Vi har gjort Barcelona,

http://www.barcelona-turist.se/faktaom.htm

varit på släktträff och nu är grabbarna ute med kanot en sväng. Jag gick på stan och flanerade. Bäst att passa på. Hittade ett superbra mjuka trikåbyxor som jag kan ha till yogan i höst. De kostade 39,50 nu!!!! *S*

Har fått korten från Barcelona och det känns lite vemodigt att åka därifrån. Vilken fantastisk stad. Och vilken beach! Helt otroligt att det fanns precis allt man behöver för en lyckad vistelse. Vi både åt oss mätta och hann bränna upp oss rejält…*fniss* För vi stod i vågsvallet så gott som hela tiden och då spolades skydden bort trots att det stod att de var vattenfasta. men va tusan….. lite krämpor får man räkna med. Vi bleknar så fort när vi är hemma nu. Fast vi badade igår i en sjö norr om staden här och det var ju inte varmt men kändes friskt.

Jag ska se om jag kan få min mob tele att funka med Vista..för det står att det ska funka med XP och W2000….kanske måste lägga till nåt så det funkar?

Ni får ha det så bra! Jag har en vecka till efter denna ledigt. Då är det visst värmen kommer som alla talat om. *hehe**

***kraaaaam***

juli 31, 2007 - Posted by | dreams, energy, Familj, inspiration, positiv, Simple life, Skönhet och Hälsa, Skojsigt, sommar | , , , ,

7 kommentarer »

  1. Hallå där, roligt att se dig igen. Kan tänka mig att du har haft det underbart och har en härlig solbränna. Vattnet är nog lite svalare här än där du har varit *skrattar*, men som du säger den riktigt varma sommaren kanske kommer nu i augusti. Fast jag skall inte klaga, vi häruppe i norr har haft en finfin sommar så här långt, men idag har det ösregnat.
    Kramizzzzzz

    Kommentar av curlingmormor | juli 31, 2007 | Svara

  2. Skulle gärna åka till Barcelona för alla som varit där verkar mer än nöjda!
    Hoppas du har rätt med värmen som ska komma…
    Ha det så bra”!

    Kommentar av znogge | augusti 1, 2007 | Svara

  3. Då önskar jag dig verkligen mycket sol, så att du kan trivas riktigt. Men vi vill också ha lite del
    av den.
    Ha det riktigt gott!
    KRAM!

    Kommentar av livsnjutare på aftonbladet | augusti 2, 2007 | Svara

  4. ohhh…Barcelona…så underbart det låter. Ha det bäst och bränn er inte för mycket…saltvatten spolar av solskyddet medetsamma så ni får kleta och kleta och kleta på mera.
    Ha en underbar helg
    kram

    Kommentar av nika | augusti 4, 2007 | Svara

  5. Om ni som vanligt får det brittiska vädret efter oss så kommer sommaren. Jag lovar. 🙂
    Här har vi haft fina dagar i över en vecka nu. Äntligen, äntligen, äntligen.

    Kommentar av Myra | augusti 5, 2007 | Svara

  6. Hejsan!
    Kikar in för att önska: God Natt!
    Tussen

    Kommentar av RackarTuss!!! | augusti 6, 2007 | Svara

  7. Hej på dig..Hoppas du har haft det riktigt gott i sommar .-)*stor kram till dig*

    Kommentar av annmysterie | augusti 7, 2007 | Svara


Kommentera

