Lightyliving

Live now when you are alive

Onsdag inför spurt

Ja så var de då hemma mina ungdomar igen från sin resa till Bulgarien. Så fort en vecka går. Och som tur var blev magen bättre igen på sonen dagen innan de skulle resa hem.

Planet var först försenat 6 timmar sen ytterligare några timmar så de landade inte förrän 22.30 igårkväll.  De var säkert nöjda med att få komma hem och krama kissen Sigge och sova i sin egen säng igen. *hehe*

Ska ringa och prata med dom senare men får nog vänta några timmar om de vill sova på förmiddagen. Är så nyfiken på vad hur de haft det och vad de gjort. Lite vet jag ju genom SMS men det är så kul att få berättat för sig och sonen är ju mästerfotograf så han har säkert en massa kort som jag får se sen. Han hade till och med en liten extra hårddisk med sig så han kunde ladda ner kort för att få mera minne i kameran. =)

Han har en egen sida som är så många speciella kort och han mixtrar både med nya och supergamla kameror och filmer.

http://www.flickr.com/photos/magnuskock/

Jaha…jag har gått min morgonpromenad och ätit frukost. Vad ska jag nu ta mig till??? *hehe*  Klippa gräset är lite tidigt än men om en timma? Vill ju inte väsnas för tidigt. Ska stryka lite tror jag.

På lördag ska vi ha 14-årskalas för makens yngste. Hoppas på gott väder så vi kan vara ute. Brukar vara fint på hans födelsedag de flesta åren.

Ha en skön dag och god vecka! *varmaste kramar**

nemaste

juli 11, 2007 - Posted by | energy, inspiration, positiv, Simple life | , , , ,

7 kommentarer »

  1. Där var många fina och spännande bilder.
    Ha en bra dag, och vänta med gräset!
    Kram

    Kommentar av Tankspridd | juli 11, 2007 | Svara

  2. Det är skönt att få hem dem till närmre håll.. Visst är det kul att de rör på sig, men jag är en hönsmamma! Vill ha ungarna runt mig! Kramisar och ha en fin dag!

    Kommentar av filuran | juli 11, 2007 | Svara

  3. Hoppas ni får en trevlig födelsedag men vänta med gräset. Tråkigt när grannarna blir sura;-))
    Ha en bra dag!

    Kommentar av znogge | juli 11, 2007 | Svara

  4. kikar in önskar den en fortsatt fin sommar! klarakajsa

    Kommentar av Bitte | juli 11, 2007 | Svara

  5. Har du hittat solen någonstans? Har precis lagt dig bland mina länkar på min wordpressblogg. Håller på och storstädar, vad annars göra när det är regnperiodssommar?.:)

    Varma kramar och du?
    Tack….att du står ut med mig som kommer och går och försvinner till och från.

    Du är fin…*tycker*

    Kommentar av Margareth Osju Arverud | juli 11, 2007 | Svara

  6. Ha en riktigt bra vecka du oxå!

    Kommentar av pruddelutt | juli 11, 2007 | Svara

  7. Härligt att ha ungdomarna hemma igen, de har säkert mycket att berätta för dig.
    Hoppas att du fick en skön dag i solen och att det gick bra med gräsklippningen.
    Kramizzzz

    Kommentar av curlingmormor | juli 12, 2007 | Svara


Kommentera

