Lightyliving

Live now when you are alive

Alltså inget Barcelona

med några låga känslor.  Människor som är ute för att förstöra för andra ska man inte lägga ner någon möda på. De tar alldeles för mycket energi från andra. Konstigt att människor över 50 kan bete sig så underligt och outvecklat??

Ja…vi ska i allafall dra till Barcelona och njuta av tiden där. Tänk att möta augusti där! *hihi* Blir spännande Kan vi ju säga att vi varit där i två  månader ju!

Idag är det fredag och  det är gött med lite ledigt igen. HAr handlat hem det vi behöver, det gjorde Älsklingen och jag igår. Vi har hans yngste kvar hos oss för de andra jobbar! Skoj att de fått nåt att göra och tjäna en slant!

Önskar er en skön helg och ta vara på era energier innan nån annan gör det.

*varmaste kramar**

juni 29, 2007 - Posted by | Uncategorized | ,

5 kommentarer »

  1. Önskar dig en riktigt härlig helg också!
    Kram!

    Kommentar av znogge | juni 29, 2007 | Svara

  2. Nu har du fixat till en ny blogg ser jag, den var lite annorlunda och trevlig, spännande med lite nytt!!!
    Ha nu en superbra helg och var rädd om dig!!!!
    Kramizzzz

    Kommentar av curlingmormor | juni 29, 2007 | Svara

  3. Hihi…har du också drabbats av ”byta-utseende-på bloggen” – syndromet. jag trodde (precis som alla andra) att jag hamnat fel först 🙂 Vilken vanemänniska man är!
    Kram, kram!

    Kommentar av pruddelutt | juni 30, 2007 | Svara

  4. Skratt…..Jag undrade var jag hamnat då jag inte kände igen sidan! Snyggt och lättläst blev det. Hoppas du haft en skön helg så här långt och än så länge är söndagen outforskad. Få se vad den har att bjuda på……lite sol kanske?
    Kram

    Kommentar av susannna | juli 1, 2007 | Svara

  5. Kände inte igen mig – trodde jag kommit fel…men nu ser jag ju att jag är på rätt ställe 🙂
    Det nya utseendet blev mycket bra!
    Härligt att Ni åker 🙂
    Hoppas du haft en härlig helg!
    Kramas
    (Tack för mejlet)

    Kommentar av Chitza | juli 1, 2007 | Svara


Kommentera

