Lightyliving

Live now when you are alive

Utmaning från Wendla

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv
1) Postbud
2) Kontorsbiträde

3) Sjukvårdsbiträde

4) Receptionist på akuten

Fyra filmer jag kan se om och om igen
1) Forrest Gump
2) Pretty Woman
3) Anger management
4) Grabben i graven bredvid

Fyra städer jag har bott i
1) Karlskoga

2) –

3) –

4) )-

Fyra TV-serier jag gärna ser
1) House
2) Simson
3) Från Koja till Slott
4) Nanny
 

Fyra ställen jag vill åka till
1) Kuba
2) Anderna
3) Indien
4) Gotland

Fyra webbsidor jag besöker dagligen
1) WordPress
2) Expressen
3) Sockerdricka.nu

 

4) Yahoo mail

Fyra favoriträtter
1) Tacobuffé

2) Kycklingspett
3) Köttfärssås
4) Fisk på grönsaksbädd


Fyra ställen där jag trivs
1) Hemma
2) I skogen
3) På stranden
4) Göteborg

Fyra personer jag vill träffa
1) Dala Lama
2) Richard Gere
3) MärtaGreta
4) min halvbror

 

Fyra personer jag vill utmana att svara på enkäten

Prudelutt

Susanna

MärtaGreta

Curlingmormor

maj 22, 2007 - Posted by | energy, inspiration, positiv, Simple life | ,

2 kommentarer »

  1. Har redan gjort det!

    Kommentar av pruddelutt | maj 22, 2007 | Svara

  2. jag har också gjort den, men tack iallafall! Kram

    Kommentar av Märtagreta | maj 23, 2007 | Svara


Kommentera

