Lightyliving

Live now when you are alive

Nya tider

ÄlvaDå provar jag på den här bloggen får jag se hur den känns. har ju bloggat nästan ett år på Expressen.se och trivts där men sista tiden har det blivit otroligt besvärligt att gör ainlägg..det  försvinner…och när jag ska logga in kan det stå att jag redan är inlogga för att sedan slängas ut igen. Men de har lovat att fixa deras server nu så den ska bli starkare och snabbare. Den har antagligen växt dom över huvet som man säger. *S*

Ska kolla runt lite här och se vad som skrivs. Är ju nyfiken av mig. =)

februari 27, 2007 - Posted by | energy, Familj, inspiration, positiv, Simple life, Skönhet och Hälsa, Skojsigt, stress, Stroke | , , ,

6 kommentarer »

  1. Hejsan!!!!!
    Ja du min vän, du fick inte vara ifred här så länge, är nyfiken av mig som du förstår, du har också fixat till en jättemysig blogg, ser faktiskt lyxigare ut än på expressen!!!!
    Kramizzzzz

    Kommentar av curling-mormor | februari 27, 2007 | Svara

  2. Nej men hallå kompis! Kul att se dig här! Har knappt hunnit landa sen vi kom hem från sjukhuset och satsar på att läsa igen lite i morgon. Prior nummer ett nu, natta övertrött Tittilila! Kram

    Kommentar av Märtagreta | februari 27, 2007 | Svara

  3. WordPress är ett bra val. Många trivs kanonbra. 🙂

    Kram

    Kommentar av Myra | februari 28, 2007 | Svara

  4. Undrar så hur det går för sonen? Kram från mig!

    Kommentar av Märtagreta | februari 28, 2007 | Svara

  5. Hej!
    Välkommen hit! Jag har bloggat på Expressen drygt ett halvår men har samma problem där som du har. Just nu kommer jag inte in alls men vill gärna ha någonstans att skriva. Så nu är jag här.
    Ha en bra dag!
    Kram

    Kommentar av znogge | mars 7, 2007 | Svara

  6. Hejsan! Jaså här hittade jag dig! Jag har letat efter dig i Expressen. Hur mår du hur har du det? Kram

    Kommentar av geddfish | mars 10, 2007 | Svara


Kommentera

